Monday, May 24, 2010

kau buat aku ngigau...


ho..ho..ho.. jgn pikir lain lak ek... sajer buat gempak jerk... takde, camni kisahnya... kebelakangan sejak keje kat ampang ni, selalu beno, boleh kata hari-hari aku duk menapak pi ampang point... tar ar jauh, dalam 5 minit jer jalan kaki... semata-mata tuk dapatkan mende ni...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
buah ciku
gila betul aku makan buah ni skarang... satu peket 2 hengget... dapat lak yg sejuk2... oohhh... sungguh menyamankan tekak aku di tengahari panas skarang ni... aku cuba gak ar cari buah ni kat pasaraya tapi takut ar nak beli... takut x masak... yer ar.. bila pegang, cam keras jerk... kang kalo x masak camner?... nak peram sampai bila... tu yg leceh tu...
ada saper-saper tau x kat mana nak beli buah ni....

No comments:

Post a Comment