Monday, May 4, 2009

Habislah aku....

hari rabu lepas aku EL sebab nak siapkan jahit manik kat baju alang. dia nak pakai baju tu masa nikah hari jumaat. kalo aku tak cuti kang tak siap lak baju tu.... masa ni jerrey xder, di outstation kat penang. dia bawa kete aku letak kat opis so keta dia tinggal lah kat aku. nak dijadikan cerita, dlm kul 9 lebih aku hantar lah chem kat umah bbsitter. (kalo aku x antar supe aku x cuti). pastu aku gi lah kat kete dgn hajat nak alih kan kete kat tempat lagi redup. bila aku start kete, pastu nak reverse... tetiba ader bunyi... kreeeekkkkk!!! skali aku tengok, bumper depan kete dah tertanggal. Masyallah.... mampus aku... dah lah kete jerrey...
aku call jerrey, bagi tau dia... dia suh cari sesaper untuk betulkan.... aku panggillah abg man (kebetulan ada kat situ). dia tolong ikatkan bumper tu ngan tali. ingat nak hantar kedai tapi 'kawan baik jerrey' (sila tengok entry blog yg lepas) tipon aku. dia tanya apa dah jadi... so dia kata takpe, jap lagi dia dtg... huh! baik tul, dr pudu dtg bangsar. dia datang ngan shumi naik kete atos aku (jerrey tinggalkan kunci kat dia)(x ke kawan baik tu). dia ikat lah kemas2 lagi bumper tu, dan terus bawak gi opis... aku cakap lah kat dia, buatlah camana2 pun, janji betul balik... tapi confirm, lepas ni dia x tinggalkan lagi kete ni kat aku... hik hik hik... ampun papa....


Ni lah Encik Mohd Azhar Bin Abu Yazid yg sedang mengikat bumper kete...

2 comments:

  1. ceh cai kata kene langgar...rupanya ko yang wat...hehehe kan dah tergores n tak menang...wakakakaka

    ReplyDelete