Monday, December 28, 2009

2010

ni bukan azam, tapi wishlist yg perlu dipenuhi bagi suku pertama tahun hadapan.. hahaha... sempena aku nak masuk kerja baru gak yer...

1) peti ais (dah 2 bulan xde peti ais, sib baik dah x pumping)
2) periuk nasi (baru seminggu. tang2 kering ni la dia boleh rosak)
3) kasut tinggi (semenjak awal pregnant chemz hari tu sampai skarang ni x beli2 lagi)
4) hand bag (ni pun sama, asyik sopeng chemz punyer jerk... kalo x silap last beli kat 9 west masa awal pregnant... la ni chemz pun dah 1 tahun 1 bulan... huh! lama gila aku x sopeng tuk diri sendiri...)
5) t-shirt (aku perlukan beberapa helai yg baru sebab sejak2 berniaga ni, sume dah dilenjan hari2)

ermmm.... had ni jerk buat masa ni, kalo ader wishlist2 yg baru, akan dihapdet later... dan kalo ader yg bermurah hati untuk merialisasikan wishlist aku ni, silakan lah yer... dialu-alukan...
(ni untuk suka-suki aku jerk ek... kalo ader yg rasa meluat sila blah...)

1 comment: