Wednesday, December 2, 2009

update!

update lah sangat... ntah lah... x tau nak citer aper... bukan xder citer, tapi terlalu banyak citer... sampai x terluah... mungkin aku seorang pemendam perasaan... ada yg kata begitu... riak muka aku x menggambarkan apa2 dengan nyata... kecuali suka... yg lain2 tu x berapa pasti katanya... plain sangat ker muka aku? yer ker? tapi mungkin.. sebab aku x suka tunjukkan perasaan bengang atau x suka secara lahiriah... kenaper? sebab, aku x nak dipandang lemah... buat derk jer dah la.. kan senang... feeling-less... hahaha... ada ker perkataan ni? perasaan aku, biar aku sendiri yg handle... tapi harus diingat, kesabaran aku pun ada hadnya... jgn cuba bermain ngan api...

2 comments:

  1. macam2 kes ada... hahaha... malas nak layan... just pretend like nothing happened but inside my heart, only Allah knows...

    ReplyDelete