Saturday, January 2, 2010

cuak x hengat...

huk..huk... cuak gila tunggu hari isnin ni... masuk opis baru setelah 4 bulan menyuri rumah... kena bangun pagi balik... gosok baju... dan men'drive'... 4 bulan beb duk rumah... cuak nyer macam nak gi interview.... sedangkan keje ni pun aku x di'interview'... yer lah, kat last company pun aku keje lebih 7 tahun... lama tu wei! aku x cari beria pun keje... diorang yg cari aku... tanya sama ada aku nak keje ke x? setelah dibincangkan ngan jerrey, aku setuju... walaupun (ni yg worst part) pendapatan kurang 600 dr gaji sebelum ni... 600 tu beb... .byk tu.... boleh gi joli... tapi x pe lah.. permulaan... ader rezeki mungkin naik lagi...
hahaha.... offer letter pun x sain lagi... gila kan... macam x beria jer aku ni nak keje...

No comments:

Post a Comment