Monday, January 11, 2010

ni cite pagi semalam...

backdated story.

pagi ni aku x bawa laptop gi opis. so, sedang aku duduk2 menyenang-lenangkan diri, aku terdengar...

"you know what! yesterday..bla..bla..bla..bla.. Kelantan Freid Chicklen"
gelak-gelak
aku pun pasang telinga...
"real, it's Kelantan Freid Chicklen"
'K.E.L.A.N.T.A.N F.R.E.I.D C.H.I.C.K.L.E.N." siap eja tu...
"see" (aku assumed dia tunjuk gambar dr hp)
"two ringgit per ketol, this one fake punya KFC lah"
"wah! the real KFC vs the fake KFC"
gelak-gelak lagi...

panas her aku dengar. naper nak kutuk-kutuk..
dah pernah makan ker? bebulu jer.. siap gelak2 tu yg x hengat... panas woooo!!! x penak rasa jgnlah kutuk2... sib baik ni opis baru aku... kalo x dah lama aku maki balik... siot jer...


~ nape aku smo sangat? sebab aku pun penjual KFC ni...
~ len kali kalo nak cakap tu hingat2 skit org sekeliling... u may hurt others feeling...

1 comment: