Thursday, August 27, 2009

hurm...

hari ni adalah hari terakhir aku di atoz. separuh dr kotak2 aku sudah di bawa balik.. masih ada lagi 3 kotak...
happy?... ntahlah
apa yg akan terjadi seterusnya? aku pun x pasti...
hope aku akan dpt kerja yg lebih baik secepat mungkin... insyaAllah
tapi semestinya selepas raya... itu pasti
oktober mungkin... ermmm...
ada a few gift from office mates aku terima... will upload the photo later
sayu gila... itu sudah semestinya
tapi aku semakin berjaya menerima kenyataan yg aku akan tinggalkan opis ini.... alhamdulillah
semoga aku tabah... doakan

3 comments:

  1. tabahkanlah hati..maybe Allah nak bg u job lg hebat?urm...

    ReplyDelete
  2. heh!wa rindu lu jugakla specially awek comel tahap gaban yg slalu cak cak ngan i dlm phone hehehe.get wwell soon sayang..rindu rindu nak terkam terkam chemz.hehehe.cpt submit contest,mane tau mata grandma ryan melekat kat chemz.weyh nak bgtau ssuatu nih..i rasa cam nak preggy lagi hihihihihih.gataii nak buat anak lagi.ingat tau janji kita.i tunggu u ;p

    ReplyDelete