Monday, August 3, 2009

Sepetang di Taman Jaya

Smalam petang, setelah dari pagi tidak kemana-mana, aku, chemz, emma, farah dan intan menuju lah ke taman jaya untuk beriadah... menghabiskan masa dgn cara yg berfaedah... uji, maryam ngan ateh pun ader skali... sajer bawak anak2 main... yelah, aku kan ibu tinggal. (jerrey ker labuan) actually, ni lah kali pertama aku bawa chem gi taman mainan... tapi mood dia cam x berapa baik lah petang tu.. seperti biasa, aku x banyak snap gambar... aku pun x tahu kenapa.. ni 3 jer gambar yg ada dlm hp aku... akan ku ubah perangai ku supaya lebih mengabadikan kenangan aku ngan chemz...





habis main, makan eskrem... dan pulang ke pangkal jalan...
* yam! minggu depan kita gi lagi ek...

1 comment:

  1. hehehe..kena rajin amik gambar tau...pastu buat folder asing2 dr newborn hingga tak thingga.hehehe.nnti dah tua,abadikan blk ma...choy!

    ReplyDelete